|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
|
Įvyko
Paskelbta: 2022-01-05
Vilkaviškio vyskupijos tikybos mokytojai gilinosi į krikščioniškos meditacijos paslaptis
„Sukurtas pagal Dievo paveikslą, pašauktas Dievą pažinti ir Jį mylėti, Dievo ieškantis žmogus suranda tam tikrus kelius, kuriais gali pasiekti Dievo pažinimą.“ KBK 31 Visi esame pašaukti ieškoti kelių į Dievo pažinimą. Pažinę, susitikę Jį gyvenimo kelionėje ieškome būdų nuolatiniam santykio su Juo kūrimui. Kiek daug kelių veda į Dievo pažinimą, tiek daug būdų yra būti su Juo. Vieną buvimo su Dievu būdų sausio 3 d. Vilkaviškio vyskupijos tikybos mokytojams pristatė jiems gerai pažįstamas lektorius Valdemar Chmielevski, kuris prie visų savo gebėjimų, išsilavinimo ir kvalifikacijos apie save sako: „Mane domina ir žavi krikščioniškasis dvasingumas. Esu Alfa kurso lektorius, 2010 – 2016 m. buvau Pasaulinės krikščioniškosios meditacijos koordinatorius Lietuvoje“. Krikščioniškosios meditacijos koordinatoriaus šešerių metų patirtimi lektorius ir norėjo pasidalinti šiame seminare. Gali kilti klausimas, kam to reikia: juk turime tiek daug maldos praktikų? Tačiau mokytojai, dirbantys šiuolaikinėje mokykloje, niekada neužduos tokio klausimo, nes savo darbinėje aplinkoje pastebi, kaip greitai jauni žmonės susižavi Rytų religijų siūloma meditacija, nepasigilindami, kad tokią maldos praktiką turime ir krikščionybėje. Seminare mokytojai išgirdo daug naudingos informacijos. Perėję per visas jo dalis (Meditacijos būdai, nauda; KM esmė, šaltiniai, istorija; KM principai; praktinė meditacija; KM taikymas vaikams, projektai mokyklose; KM resursai, informacijos šaltiniai) tikybos mokytojai patys išbandė krikščionišką meditaciją ir tikino, kokia ji svarbi mokymosi aplinkoje: šiandieninė pandeminė situacija, nuolatinė įtampa, nutrūkę socialiniai ryšiai, nepakeliami informacijos srautai suglumina tiek jauną, tiek vyresnį žmogų. Nukreipus žvilgsnį į Dievą, išpešus iš savo perkrautos dienotvarkės laiko pabuvimui su Juo, gali tarsi nauju žvilgsniu pažiūrėti į savo gyvenimą ir jame atsirandančius chaosus. Nuoširdžiai tikime savo mokytojais, kad jie savo mokinimas, kolegoms pasiūlys šią maldos praktiką ir patys ją išbandys. O seminaro lektoriui dėkojame už teorinę medžiagą, pasidalintą metodiką ir kantrybę, atsakinėjant į daugybę mokytojams kilusių klausimų.
Vilkaviškio vyskupijos katechetikos centro metodininkė Vilma Balandienė
|